Typ 99 | 九九式短小銃 (Nagoya -... w Świątynia Wiktora w MyViMu.com

Typ 99 | 九九式短小銃 (Nagoya - późny)

OPCJE:
Zdjęcia na licencji:
Eksponaty w kolekcji
12 / 158
<
>
Japoński karabin powtarzalny Typ 99 z końca produkcji. Broń wyprodukowna pod koniec wojny charakteryzowała się masą uproszczeń jak widać po załączonych zdjęciach powyżej. Ciekawostką jest usunięty herb Japonii. Żołnierze japońscy przed złorzeniem broni po kapitulacji usuwali herb z komory nabojowej żeby chronić honor cesarza,
Data dodania: 13 czerwca 2011
Datowanie przedmiotu: 1944 - 1945
Miejsce pochodzenia: Japonia
Stan eksponatu: Dostateczny
Długość: 1120 mm
Waga: 3,7 kg
Kaliber: 7,7 mm
Nabój: 7,7×58 mm
Pomóż uzupełnić opis Dowiedz się więcej Zauważyłeś błąd lub wiesz coś więcej na temat tego eksponatu?
Zasugeruj właścicielowi poprawiony opis i Zdobądź punkty dla swojego muzeum!
Eksponat został odwiedzony łącznie 1703 razy od 13 czerwca 2011
Reklama
Dodaj komentarz
24 września 2013
http://losangeles.msz.gov.pl/pl/informacje_konsularne/przewoz_broni_do_polski/
24 września 2013
Popytalem troche i dowiedzialem sie ze jest mozliwosc przewiezienia broni deko lub sprawnej do Polski. Potrzebne jest pozwolenie z ambasady na transfer broni, osoba ktora moze taka bron legalnie przewiezc i osoba w Polsce z pozwoleniem na broni.
19 września 2013
Tak mam już na oku ciekawy mundur amrykanski ale prześle Ci na privie co to za mundur
19 września 2013
i tak bedzie najlepiej
19 września 2013
He rzeczywiscie hyba jednak poprzestane na mundurach ,replikach i broni białej
19 września 2013
Wlasnie o tym staram sie tez powiedziec,ze z tym moga sie wiazac spore problemy, a stany stanami,na ebayu tez kupisz deko z czech,czy niemiec,i dalej bron zdekowana w innych krajach,dla naszego prawa jest nadal bronia sprawna-podlegajaca ustawie o broni i amunicji.Nawet jesli uda sie Tobie kupic,cos na ebayu i paczka pójdzie do kraju,to przy pierwszej okaji,urzad celny ja przejmie,i bedziesz mial wjazd na chate kryminalnych albo antyteroru,to Kubus lepiej sobie odpusc.
19 września 2013
nigdyu nie widzialem luf deko, w stanach taniej jest kupic sprawna bron niz deko.
19 września 2013
wiekszosc czesci broni na ebay pochodza ze stanow i nie mozna ich wysylac za granice takze bedziesz mial z tym problem i pilnuj sie zebys narobil sobie klopotow przy okazji.
19 września 2013
Czasami sie trafiają
19 września 2013
na ebayu zdekowana lufe od arisaki?
19 września 2013
Ale ja na ebayu wszystkie części będę kupował
19 września 2013
nie wiem czy w kraju trafisz samą zdekowana lufe do arisaki,moze byc ciezko
19 września 2013
Niestety jedyna replika arisaki 99 asg firmy tanaka works kosztuje ok. 1700$ to duzoo drożej niż złożyć deko.
19 września 2013
I zarejestrowac u nas deko to tez troche papierków i chodzenia http://www.sprzetmilitarny.pl/Bron-PCU-DEKO.php
19 września 2013
Zgadza sie,tylko uzytkownik Kuba,nie jest pełnoletni-wiec moze byc problem nawet z deko,w jego przypadku.A wiadomo jakie sa przepisy w kraju,co do broni sprawnej,tym bardziej sprawa odpowiedniego pozwolenia,to juz praktyczny kosmos,jak wiadomo ze za kawałek pordzewiałej istotnej czesci broni u nas mozna sobie beknąc i zafundowac sobie kilkuletnie wczasy na koszt podatników :(
19 września 2013
Replika to nie to samo co oryginal. Jedyna przeszkoda jest kasa.
19 września 2013
Bedziesz chcial sobie samemu złozyc arisake-deko?Kup sobie jakies ASG i wystarczy do ekspozycji,lub jakąs replike,z ruchomymi częsciami.
19 września 2013
Nie dopiero robie liste części, teraz zbieram na brytyjską bluze tropikalna pltem będę kupował arisake.
18 września 2013
Dam Ci jutro znac jakie czesci bedziesz potrzebowal zeby go zlozyc. masz juz lufe?
18 września 2013
Niestety polska to nie usa, tam kazdy moze mieć broń a ja z chęcią bym moje manekiny wyposażył w oryginalną broń a nie w repliki:( tak jak mówiłem chce złożyć arisake ale nie wiem czy uda mi się złożyć zamek bo zupelnie nie wiem jakie części do tego potrzebne więc wobec tego chyba to bedzie kolba z lufą
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. MyViMu.com nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Ta witryna korzysta z plików cookies w celu dostosowania zawartości do preferencji użytkownika oraz tworzenia anonimowych statystyk, również przy użyciu usługi Google Analytics. Kliknięcie "Tak, zgadzam się" lub dalsze korzystanie z serwisu bez wybrania żadnej z opcji oznacza akceptację cookies i przetwarzania danych zbieranych automatycznie, zgodnie z Regulaminem.

Kliknij tutaj, jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o wykorzystaniu danych zbieranych automatycznie.