FOTO FORUM
Patronat medialny
Polecamy

 

LOSOWY EKSPONAT
Kociak i pieski w koszyku - pocztówka
Kociak i pieski w koszyku - pocztówka

Patronite

Strony: 1 2
Kustosz
11 kwietnia
Kochani! Całkowicie z własnej woli, i bez żadnego przymusu chciałbym prosić, jako jeden z Was o wspomaganie w koncu, bądź, co bądź naszego serwisu. Ja wiem że są tacy którzy poświęcają każdy grosz na powiększanie kolekcji kosztem innych dóbr w życiu. Ja wiem że czasem moze zabraknąć parę złotych. Ale z drugiej strony pomyślcie - każde załadowane zdjęcie zajmuje mijsce na serwerze. Niektórzy z nas publikują setki takich zdjęć w ciągu miesiąca. A w zamian za to miejsce na serwerze nie oddajemy nic i nawet nie jesteśmy nękani natrętnymi reklamami... Wierzę że są wśród nas tacy którzy są w stanie dołożyć 10ciozłotowa cegiełkę do tego budynku w którym wystawiamy swoje eksponaty. Pozdrawiam- Grzegorz.
Kustosz
11 kwietnia
Jasna sprawa, bardzo popieram!
11 kwietnia
Gdzie wysłać taką cegiełke ?
Kustosz
11 kwietnia
Baner u góry przekierowuje na stronę Patronite. poza tym gdzieś samo MyViMu pomagało przeprowadzić proces. To raczej comiesięczna dobrowolna wpłata, ale najniższa deklarowana kwota to 5 złotych... Wiec czemu nie dać choćby 5 złotych miesięcznie? To tylko 1.20 zł tygodniowo...
Kustosz
11 kwietnia
11 kwietnia
Ok dzięki za info 
11 kwietnia
Zadanie wykonane :)
12 kwietnia
Jurgen! Dziękujemy! 
Dodamy też, że osobom, które zdecydują się nas wesprzeć, chcielibyśmy podziękować dając im drobne przywileje na MyViMu ;) O szczegółach przeczytacie na naszym Patronite: https://patronite.pl/myvimu
Kustosz
12 kwietnia
Tam pies z przywilejami. Myślę że to zwyczajnie jest OK. Publikujemy, prezentujemy, katalogujemy, zgłaszamy różne "ale" gdy coś nie działa, ergo oczekujemy perfekcji i tak zupełnie za frajer?
12 kwietnia
No i zmobilizował.
Kustosz
16 kwietnia
Pomysł świetny, dołączyłem do grona ale widzę, że jest nas na razie tylko siedmioro.... A aktywnych kolekcjonerów jest znacznie więcej. Weźcie pod uwagę, że mamy tu darmowe narzędzie do skatalogowania swoich zbiorów, nie tylko z możliwością opisu, ale też dodania dokumentacji fotograficznej, pogrupowania w dowolne katalogi - i przede wszystkim łatwą możliwością pokazania swojej kolekcji nie tylko znajomym i rodzinie, ale całemu światu.
Kustosz
16 kwietnia
Kochani, dziękuję za odzew. Simply404- jest dobrze, Kiedy ja dołączyłem byłem jako drugi a teraz jest kolejnych pięć osób. Narzekać też nie można bo w końcu nie każdego stać a portal jednak jest darmowy. Uważam ze kto może, ten pomoże, i tego sie trzymajmy. Myśle że jeszcze ktoś dołączy...
Kustosz
26 kwietnia
Jurgen - dzięki za inicjatywę. Już dołaczam (nie mogłem wczesniej, bo niestety dopadł mnie Covid i to na ostro, ale już powoli "wracam na pokład").
Kustosz
26 kwietnia
Ciesze sie ze Ciebie nie powalil i cisze sie ze dolaczyles do grona ktore chce wspierac "nasz" portal.
28 kwietnia
Mnie też zainspirował i...................zostałem patronem :)
Dzięki Jurgen
Kustosz
29 kwietnia
WOW! :)
Kustosz
2 maja
Koleżanki i koledzy, jestem Wam osobiście zobowiązany za odpowiedź na apel to raz a dwa za zrozumienie że warto wesprzeć portal na którym możemy prezentować nasze zbiory. Dziękuję i z okazji 10-tych urodzin- niech nam żyje nasze wirtualne muzeum. :)
4 maja
Drodzy Patroni (obecni i przyszli!), W ustawieniach swojego konta na Patronite (https://patronite.pl/moj_profil/powiadomienia) warto zaznaczyć chęć otrzymywania powiadomień o nowych postach i wiadomości od nas! To tam będą czekały na Was różne różności ;)
19 listopada, 17:00
Zrobione :)
Kustosz
19 listopada, 22:27
Fajnie że jeszcze jeden kolega dołączył.
20 listopada, 15:13
@MarioBytom
Witamy! :)
7 dni temu o 09:07
Witam w szanownym gronie :)
7 dni temu o 10:51
A to trzeba tu listę podpisać :)  No to się melduję. Portal bardzo mi się podoba .
7 dni temu o 16:10
Dziękujemy wszystkim za wsparcie! 
7 dni temu o 16:11
Teraz marzy się nam okrągła piętnastka! Kto jeszcze dołączy??? ;)
Strony: 1 2

Ta witryna korzysta z plików cookies w celu dostosowania zawartości do preferencji użytkownika oraz tworzenia anonimowych statystyk, również przy użyciu usługi Google Analytics. Kliknięcie "Tak, zgadzam się" lub dalsze korzystanie z serwisu bez wybrania żadnej z opcji oznacza akceptację cookies i przetwarzania danych zbieranych automatycznie, zgodnie z Regulaminem.

Kliknij tutaj, jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o wykorzystaniu danych zbieranych automatycznie.