Ta witryna korzysta z plików cookies w celu dostosowania zawartości do preferencji użytkownika oraz tworzenia anonimowych statystyk, również przy użyciu usługi Google Analytics. Kliknięcie "Tak, zgadzam się" lub dalsze korzystanie z serwisu bez wybrania żadnej z opcji oznacza akceptację cookies i przetwarzania danych zbieranych automatycznie, zgodnie z Regulaminem.
Kliknij tutaj, jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o wykorzystaniu danych zbieranych automatycznie.
Postów: 22
Eksponatów: 938
Postów: 22
Eksponatów: 938
Postów: 160
Eksponatów: 588
Postów: 160
Eksponatów: 588
Postów: 9
Eksponatów: 299
Postów: 160
Eksponatów: 588
Postów: 416
Eksponatów: 3842
Postów: 7
Eksponatów: 124
Postów: 160
Eksponatów: 588
Postów: 26
Eksponatów: 3576
Postów: 160
Eksponatów: 588
Postów: 26
Eksponatów: 3576
Postów: 20
Eksponatów: 1297
Postów: 160
Eksponatów: 588
Postów: 3
Eksponatów: 6608
Postów: 9
Eksponatów: 1481
Postów: 7
Eksponatów: 124
Postów: 3
Eksponatów: 1196
Postów: 160
Eksponatów: 588
Postów: 20
Eksponatów: 1297
Postów: 189
Eksponatów: 29506
Płaciłem na konto Patronite prawie od początku (od czasu gdy pojawiła się taka potrzeba i możliwość), ale przestałem w ramach protestu przeciwko ponad półrocznemu milczeniu administratorów MyViMu. Czy tak trudno było poinformować nas, że są problemy?
Teraz nagle okazuje się, że to my, użytkownicy stwarzamy jakieś kłopoty. A przecież od paru miesięcy pytamy na forum, jak również poprzez kontakt z obsługą za pośrednictwem "Zgłaszania uwag": co się dzieje? i w odpowiedzi mamy tylko milczenie, ZERO reakcji. Powtarzam ZERO, NIC, całkowite olewanie użytkowników serwisu przez administrację serwisu. Czy to jest w porządku?
A wracając do opłat:
- po pierwsze - jak się pobiera opłaty na zasadzie "co laska" to się nie marudzi, gdy mało dają.
- po drugie - jeśli problemy finansowe są powodem wielomiesięcznego, tajemniczego zniknięcia obsługi MyViMu, to otwarcie o tym porozmawiajmy (administracja i użytkownicy). Może razem jakieś zadawalające obie strony rozwiązanie znajdziemy.
- po trzecie deklaruję, że wznowię dobrowolne wpłaty za pośrednictwem Patronite, ale najpierw oczekuję jasnej deklaracji od MyViMu na temat dalszych losów servisu (bo na razie pojawiły się tylko jakieś pretensje, a żadnych konkretnych oświadczeń co do przyszłości nie ma).
I na koniec pytanie: gdzie jest p. Joanna z ktorą można było sensownie i miło porozmawiać na każdy temat związany z MyViMu?
Postów: 6
Eksponatów: 2157
Postów: 14
Eksponatów: 3751
Miesięczny/kwartalny/roczny abonament dla kustoszów byłby najlepszym rozwiązaniem. Kwota mogłaby być uzależniona od rozmiarów kolekcji - wiadomo - większa kolekcja to więcej zdjęć.
I na koniec - zgadzam się z tomatorem. Wyustarczyło wrzucić jakiś komunikat, cokolwiek z informacją o kłopotach finansowych, potrzebach itp. A tu głucha cisza. Ja byłem jednym z pierwszych patronów - od razu wybrałem maksymalną wówczas stawkę, jednak kiedy serwis "umarł" to po roku patronowania nie odnowiłem płatności.
Deklaruję, że jeśli będzie jasny komunikat o przyszłości serwisu, potrzebach i oczekiwaniach to mogę płacić 200 zł miesięcznie i nie oczekuje w zamian nic poza funkcjonowaniem serwisu i poczuciem, że po drugiej stronie jest ktoś żywy :)
Postów: 14
Eksponatów: 3751
Postów: 160
Eksponatów: 588
P.S. Podpisuję się pod pytaniem Tomatora o Panią Joannę. Wcześniej była Pani Paulina. Tak czy siak, był kontakt a obie Panie robiły dobrą robotę w kwestii kontaktów administracja- użytkownicy.
P.S.2 Co do arykułów to może nie mam tytułów naukowych ale kilka reczy w swoim zyciu napisałem (do stron netowych) i przynajmniej kilka osób oceniło ze mam niezłe pióro więc mimo iż ja siebie oceniam jako grafomana to może też bym mógł coś spłodzić na potrzeby portalu za darmo. Zresztą jest tu kilka osób które piszą piękne opisy do swoich eksponatów i nie wiem czemu nie mogliby coś napisać szrzej w formie artykułów.