FOTO FORUM
Patronat medialny
Polecamy

 

LOSOWY EKSPONAT
Kwit podatkowy z 1926.

księga gości

10 stycznia 2013
czy dobrze byłoby by do stron muzeum dołączyć Księgę Gości .Opinie i oceny odwiedzających dużo by pomogły Kustoszowi.Ponad to odwiedziny nie byłyby takie anonimowe zostawałby adres e-mail.W statystykach są tylko połączenia.
pozdrawiam SzlacheckieOstatki
Starszy kustosz
10 stycznia 2013
Księgę jakich gości Panie kolego? Zwykłego szarego człowieka który g.... wie o kolekcjonerstwie i o naszych przedmiotach które zbieramy?? Nie wiem jak Wy ale ja jakoś nie potrzebuję gościa który nie wie o co chodzi i coś głupiego mógłby napisać, po co mi meil od takiego? Na bank rzadko jaki kolekcjoner by coś mądrego napisał. Ja jak znalazłem tą stronę to od razu się zalogowałem i wrzuciłem swoje zbiory - bo str jest super.
Kustosz Profil Profesjonalny Starszy kustosz
10 stycznia 2013
Też mnie to nie interesuje.Nawet zalogowani w większości pozostają nieaktywni i nie wykorzystują możliwości jakie daje MyViMu,czyli oceniania,komentowania,wysyłania prywatnych wiadomości czy dodawania do ulubionych a co dopiero przypadkowo zaglądający na stronę ludzie...
13 kwietnia 2013
A może księga gości jest przydatna? Tylko po to się zarejestrowałem, żeby dodać tutaj wpis i podziękować za artykuł dotyczący kubka ze złotymi monetami, bo tak owy mi się przydał. Pozdrawiam!
Profil Profesjonalny
13 kwietnia 2013
Ja też nie odczuwam specjalnie braku Księgi Gości.
Ale faktem jest, że osoby niezarejestrowane nie mogą zwrócić się bezpośrednio do kustosza muzeum. Miałem dwie sytuacje, gdy "ktoś" z zewnątrz chciał porozmawiać o interesującym go eksponacie i musiał w tym celu specjalnie założyć muzeum - jednorazowe muzeum. Myślę, że takich martwych muzeów bez eksponatów trochę jest. Więc może jednak jakaś możliwość kontaktu z zewnątrz bez posiadania własnego konta w MyViMu przydałaby się. Ale czy to musi być Księga Gości - na ten temat nie mam wyrobionego zdania.
Starszy kustosz
13 kwietnia 2013
Zgadzam się z Tomator' em. Ja mam dużo takich gości pytających w jakiej cenie daną lampę sprzedać lub i że dzięki Pańskiej kolekcjo mogłem/am dopiero cokolwiek się dowiedzieć o danym eksponacie. Ja akurat odpowiadam na wszystkie takowe pytania bo lubię się dzielić swoją wiedzą. Także muszą założyć muzeum w którym nic nie ma i raczej nigdy nie będzie, mogę nawet przytoczyć meila którego dostałem 2 dni temu....
Starszy kustosz
13 kwietnia 2013
Witam serdecznie.
Od kilku dni jestem w posiadaniu owej lampy. Nie jestem kolekcjonerką więc ją chciałam sprzedać , z tym że nie mam pojęcia ile to może kosztować. Pytałam w różnych sklepach z antykami ale nikt mi nie udzielił odpowiedzi , ponieważ taką lampę widzieli pierwszy raz w życiu. Gdyby nie Pana imponująca kolekcja , to ciężko było by mi trafić na jej trop ;)
Przepraszam że zawracam Panu głowę , ale bardziej kompetentnej osoby chyba nie znajdę.
Pozdrawiam
/Imię i nazwisko/
Profil Profesjonalny
13 kwietnia 2013
Ha, czyli coś jest na rzeczy. Jak go zwał, tak go zwał, ale jakaś metoda kontaktu "ludzi z zewnątrz" z kustoszami by się przydała. A co na to nasi Dobrodzieje z MyViMu?
Starszy kustosz
13 kwietnia 2013
Ja widzę po sobie i inni pewnie też, że tomator ma rację. No właśnie jak tam Myvimu się na to zapatruje. Wiadomo dużo rzeczy jest zmienionych na plus, więc może w przyszłosci poruszą i ten temat.
Starszy kustosz
13 kwietnia 2013
W tej aukcji Pani mi dziękuję za mój opis.....
http://allegro.pl/lampa-gornicza-elektryczna-epl-firmy-dominit-i3172518973.html
Profil Profesjonalny Moderator Starszy kustosz
13 kwietnia 2013
co się tyczy księgi gości to przyznam, że specjalnego braku takiej funkcji nie odczuwam, ale gdyby się pojawiła to by mi pewnie nie przeszkadzała. Jeżeli chodzi o możliwość kontaktu to chyba taki istnieje, bo jak inaczej Doman by dostał wiadomość ? Czy to będzie "Muzeum" (kategoria umowna, nie wadzi nikomu, tak długo jak będzie stało puste) czy to będzie po prostu "Konto" - jak zwał tak zwał ....zarejestrować się i tak będzie trzeba, ustalić hasło etc, żeby skontaktować z aktywnymi kustoszami, bo inaczej grozi spam. Może się mylę, ale na potrzeby osób z zewnątrz trzeba chyba będzie ustalić nowy typ konta (np. "zwiedzający"), co pewnie nie jest problemem technicznym, ale organizacyjnym. Mi to osobiście nie przeszkadza, tylko się zastanawiam nad sensem, bo skoro można się skontaktować zakładając muzeum to po co tworzyć dodatkowe opcje tylko do kontaktu ? Pustostany i martwe dusze, jeżeli nie wadzą Adminom, to mi też nie, a i statystyka się poprawia :)
13 kwietnia 2013
Też myślę, że możliwość kontaktu z zewnątrz przy danym eksponacie to dobry pomysł. Tylko żeby coś takiego było przy karzdym eksponacie, a nie gdzieś na samym czubku drzewa muzeum.
Profil Profesjonalny Moderator
14 kwietnia 2013
1. Nie chcemy upubliczniać adresów e-mail naszych użytkowników bez ważnych powodów, każdy na codzień otrzymuje wystarczającą ilość spamu.
2. Jeżeli ktoś zgadza się na kontakt może w swoim profilu w opisie muzuem podać swój adres e-mail ale sugeruję jakiś "śmieciowy"
3. Księga gości to dodatkowy mechanizm powodujący sporo problemów, tego kto ma pilnować tam porządku, jakimi kryteriami się kierować, to również dodatkowy mechanizm który musimy konserwować co przy małej jego "utylizacji" jest kosztem.
4. Dodanie mechanizmu formularza kontaktu znowu spowoduje walkę z robotami
5. "Martwe" muzea i tak produkujemy zasłonkami, i dla nas są wartością dodaną. "Na codzień" nie są one dla aktywnych użytkowników utrudnieniem.
Dodaj komentarz

Ta witryna korzysta z plików cookies w celu dostosowania zawartości do preferencji użytkownika oraz tworzenia anonimowych statystyk, również przy użyciu usługi Google Analytics. Kliknięcie "Tak, zgadzam się" lub dalsze korzystanie z serwisu bez wybrania żadnej z opcji oznacza akceptację cookies i przetwarzania danych zbieranych automatycznie, zgodnie z Regulaminem.

Kliknij tutaj, jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o wykorzystaniu danych zbieranych automatycznie.